סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

08/07/2013 11:12 יצחק שירות תיקונים סלקום
יש לי מכשיר חכם שנרכש בסלקום המכשיר מאבד את התצוגה מידי פעם ולא ניתן לחייג ולהשתמש ביתר הפונקציות שלו למעט קבלת שיחות ללא זיהוי. התקלה מופיעה מס פעמים ביום ונעלמת לאחר זמן לא קבוע רבע שעה, שעה ויותר.
מסרתי את המכשיר לתיקון במוקד שירות פתח תקווה. ביקשתי גיבוי לאנשי הקשר שלי ונציג השירות התחייב שהוא מגבה את כולם למכשיר החליפי. למחרת התברר לי במהלך עבודה שמרבית אנשי הקשר שמשמשים אותי בעבודה לא גובו. זו הבעיה הראשונה.
הבעיה השניה שהמכשיר חזר לא תקין עם אותה תופעה שוב נמסר לתיקון ושוב חזר תקול בפעמיים האחרונות הראיתי לשליח את התקלה ובמקביל עדכנתי את נציג השירות על התקלה לצורך התיעוד.בשיחה עם נציג השירות הסברתי לו שהתקלה נובעת מהתחממות של המכשיר ולאחר קירור של המכשיר מול מזגן הוא חוזר לחיים. למרות זאת לא לא טופלה הבעיה והיום חזר המכשיר שוב עם אותה תקלה בדוח נרשם שהתקלה לא אותרה.סירבתי לקבל את המכשיר והוא הוחזר למעבדה. בשיחה טלפונית דרשתי שיסופק לי מכשיר באופן מיידי מאחר וסלקום התחייבה להחזיר לי מכשיר תקין. דרישתי לא התקבלה .והמכשיר נשלח שוב למעבדה.
אני כבר שלושה שבועות ללא המכשיר החכם עם טלפון חליפי פרימיטיבי ויחס משפיל מסלקום שכביכול אני מרמה ומנסה לקבל מכשיר חדש.
האם יש מקום לתבוע אותם?
תודה

בגין אובדן היכולת לערוך שימוש סביר במכשיר למשך תקופה לא סבירה. ברור שהאינטרס של החברות הללו הוא למשוך זמן על מנת לערוך נסיונות שיוזילו משמעותית את הוצאות החברה כך שיבוצעו מאמצים להשמשת המכשיר ורק אם אין ברירה יוחלף. פנה במכתב דרישה חריף (רצוי מעו"ד), לא ילך, גש לתביעה.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.