סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

17/07/2013 11:05 אמיר קניית מוצר
רציתי לשאול
קניתי סט רמקולים בדיוטי פרי שהגעתי הביתה ראיתי שהמוצר פגום בשיחה עם השירות לאחר מספר ימים של טלפונים שלחו לי סט רמקולים חדש אך שפתחתי את המוצר שוב ראיתי שהמוצר פגום
כמובן שצילמתי תמונות של המוצר
שוחחתי שוב מול השירות ועם המנכל של א.ל.מ אמרו לי נגיע לאסוף את המוצר ונחזיר לך את כספך חזרה
אך שדרשתי פיצוי אמר לי ניסים המנכ"ל שפיצוי אני לא יקבל ועם אני רוצה שאני יתבע אותם.
האם יש פה אפשרות של תביעה על כך שפעמיים קיבלתי מוצר פגום ?
וכמה צריך לעלות לי הגשת תביעה על דבר כזה ומה אני יכול להוציע מהם ?


בברכה
אמיר

ככל שלא נערך שימוש במוצר, מקנה את הזכות לקבל מוצר חדש ותקין. כל עוד לא קיבלת מוצר תקין, הדבר לא תקין. לגבי תביעה - מה הנזק שנגרם לך? אתה יכול לבקש פיצוי או החזר כספי על המוצר שרכשת ואינך נהנה ממנו. איני יודעת מה שווי התביעה ובכל מקרה אני גם לא אציין גובה סכום שאפשר לקבל. עלות הגשת תביעה קטנה ככל שנעשית בעצמך היא בגובה האגרה שנקבעת על ידי מזכירות בית המשפט.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.