בתאריך 15.7 רכשתי מכשיר אייפון 5 .
בדיוק שבוע לאחר מכן, בתאריך 22.7 בשעות הערב, בזמן שימוש במכשיר, הופיעו על המסך פסים לבנים והמסך נעלם.
יום לאחר מכן, 23.7, הגעתי לחנות ושם נאמר לי שהמכשיר יישלח למעבדה בפ"ת.
היום, ה 25.7, קיבלתי טלפון מהמעבדה בפ"ת, בשיחה נאמר לי שיש שבר בצד ימין למעלה והצעת המחיר לתיקון הינה 900 ש"ח.
בהמשך היום הגעתי לחנות שם התנערו מכל אחריות בטענה שהמכשיר עזב את החנות כשקיים שבר במכשיר.
במשך השבוע בו המכשיר היה תקין, המכשיר היה עם כיסוי יעודי, לא נפל ולו פעם אחת.
יש לציין שברשותי תמונות של המכשיר לפני שהוא נמסר לחנות, עם המסך הפגום, המעידות שלא קיים שום שבר במכשיר.
מעוניין לבדוק אפשרות פניה לערכאות משפטיות.