בתאריך 1.3.13 רכשתי סלון מרשת ידועה - הסלון הגיע לארץ מאיטליה ב-30.8 ותקוע בנמל מאז כיוון שהחברה לא הסדירה את כל מה שנחוץ מול הספק האיטלקי.
זמן האספקה שצויין בהזמנה הוא 90-120 ימים ובנוסף לכך רשום שהם יכולי לאחר בעוד 45 ימים.
כמובן שבמעמד הקנייה נאמר לי ע"י הנציג שלהם שזה אף פעם לא באמת מגיע ל-120 יום..
בכל מקרה, הם תיאמו איתי הובלה ל-2.9 אבל לא לקחו בחשבון שיהיו בעיות עם שחרור המכולה. ואני דאגתי למכור מיידית את הסלון הישן.
בגלל הקרבה לחג רכשתי ספה יד 2 כדי שלא נשב על הרצפה.
נכון להיום הם לא פתרו את הבעיה עם הספק, אין לי סלון שכבר שולם מזמן ויש לי תכתובות עם הספק באיטליה שהוא מבקש ממני לזרז אותם ושהוא פנה אליהם כבר מספר פעמים!!
אשמח לדעת האם אני יכולה לתבוע פיצוי על עגמת הנפש שנגרמת לי?