סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

15/09/2013 18:52 ארי פאשלות באספקת ארונות
הזמנו שני ארונות מחנות רהיטים
הייתה התחייבות בעל פה וכן בכתב שיגיעו עד ראש השנה ה5 לחודש
כמה ימים אחרי כן נאמר לנו שהם יגיעו רק ב15 לחודש בשבע בבוקר, ביקשנו שישנו או את השעה לאחר הצהריים או את היום שלא יהיה לנו על חשבון העבודה, הם אמרו שא״א וזה היום היחידי שהם יכולים להגיע לבאר שבע
עשיתי שמיניות באויר כדי שאוכל להגיע לעבודה בכמה שעות איחור (עבודה מול לקוחות) וחיכיתי משבע
בתשע ורבע כשפתחו את החנות התקשרתי, המוכרת נתנה לי את המספר של המפעל ושם נתנו לי את המספר של המוביל, שאמר לי שהוא נתקע בגלל שהייתה תאונה ויהיה עיכוב של שלוש שעות, הוא לא טרח להרים טלפון לעדכן אותי.
המוביל הגיע ב11:40 בערך ותוך כדי שהוא חיבר את הארונות הוא גילה שחסר דיקט אחורי, מסילה של אחת המגירות ומדף, הוא טען שאין מה לעשות הוא צריך להגיע למפעל בצפון ושם להביא את החלקים מה שאומר שהוא יסיים את העבודה אחרי החגים, שילמתי לו את הכסף אבל הוא השאיר לי פתק שבו הוא כתב מה הם החלקים החסרים וחתימתו.
הארונות הגיעו מלוכלכים, נשארו הסימונים מהעפרון של המרכיבים, בנוסף הידיות הן לא הידיות שהזמנו, הן יותר גדולות מה שאומר שגם אם ימצאו ידיות בסגנון שבחרנו, הן יהיו גדולות יותר בגלל החורים שקדחו.
בעל החנות מציע לפצות אותי בשידה לאחד החדרים
מה שאני רוצה לדעת זה האם להסכים לזה? האם לדרוש יותר? מה לדרוש? האם אפשר חוקית לדרוש שיקחו את הארונות חזרה ואו שיביאו לנו חדשים או שיחזירו לנו את הכסף?

ארי שלום! בהחלט לא נעים. יש לך מגוון אפשרויות. אם אתה מסתדר עם מה שקיבלת תדרוש פיצוי. אם לא, באפשרותך לעתור לבית המשפט לביטול העסקה או החלפה היות וקבלת לא מה שהזמנת. בהצלחה . אבישי אוסטרייכר, עו"ד

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.