שלום,
שמכשיר שנרכש מחברה ידועה ,תוקן בתדירות הנידונה ובתקופה הזאת אפילו פעם אחת לא הוצא לקחת את המכשיר לבדיקה במעבדה, מלבד הפעם האחרונה בסוף יוני בה התעקשתי שיקחהו ולא יחזירהו,מלבד החלפה למכשיר חדש אחר.
בפעם האחרונה נשלח מכתב תלונה עם תיאור השתלשלות הענינים ודרישה להחלפה בסוף חודש יוני השנה, בתחילת יולי המכשיר נילקח מביתנו ולא קבלנו שום התיחסות טלפונית מלבד:
1.טלפון לתיאום החזרת המכשיר הביתה אחרי שאומתה תקלה זהה. ללא שום התיחסות לתלונתינו.
2. עכשיו, אחרי שערבנו את המועצה הישראלית לצרכנות. בטלפון נאמר כי:" גם בשנת האחריות הראשונה לא הגיעה לנו החלפת מכשיר ולשם כך יש ביטוח. במעבדה גילו כי היתה בעיית חיווט ולכן בכל פעם הלך מנוע עם גוף חימום".
אומנם יש לנו אחריות מורחבת מוזלת עד סוף שנה הבאה,אין לנו יותר אמון בחברה ואנחנו חוששים כי לפי הסטטיסטיקה של תפקוד המכשיר עד כה, נצטרך לממן או את המשך האחריות (700 ש"ח בשנה, כשליש מעלות המכשיר) או מכשיר חדש.
אנו מרגישים כי לא קיבלנו יחס מקצועי,ישר והוגן. נגרמה לנו עוגמת נפש לאור הצורך בטיפול המתמשך וחוסר התיחסות משבע מצד החברה. האם ואיך אפשר לכמת את עוגמת הנפש שלנו במונחים כספיים ? ו/או האם היו מקרים בהם בית משפט הורה לזכות את הלקוח במלא עלות המכשיר? ומה הסיכוי שלנו? בתודה רבה,
ג'לית