סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

11/10/2013 07:52 אלעד האם ניתן לתבוע?
קרה לי מיקרה מרתיח ומעצבן הכולל כשל ניהולי של המנהלים, האם עדיין ניתן לתבוע?
המקרה קרה בכניסה לסופר מחסני להב במרכז ביג קרית אתא. הגעתי לערוך קניות בסופר וחניתי את הקטנוע שברשותי ממש צמוד לתלת הכניסה הראשית של הסופר. טעות יהירה שלי שהסתובבי לפח והשארתי את מכשיר הטלפון שלי על הכיסא של הקטנוע, והמכשיר נעלם לו ב 2 שניות. לאחר כמה שניות שהבנתי שהמכשיר ניגנב לי, חייגי למספרו מעובר אורח והוא היה מכובה, הבנתי שהמכשיר נגנב ממש כרגע על ידי מישהו שהיה בסביבה, שלמראית עין שלי, אלו היו רק עובדים אשר אוספים את העגלות והשליחים של הסופר.
פה מתחילה הבעיה. פניתי להנהלה והסברתי את המיקרה, אמרתי להם זה קרה ממש עכשיו, הגנב ממש עוד פה, רק להסתכל במצלמות וכל הסיפור נגמר תוך 3 דקות ולא נשרך,. הייתה במקום רק מנהלת משמרת, אשר דיברה עם הממונים עליה, כאשר הקצין בטיחות לא היה מעוניין להגיע כי הנושא של גניבה בתוך הסניף שלו לא חושב מספיק, הריי אם מישהו היה מחליק ופותח את הראש ודאי שהיה מגיע, מנהל הסניף סירב שזה מעניינו ולאחר שיחות חוזרות ולחץ אדיר ממני לקבל יחס ועזרה מהסניף הוא אפילו אמר לי באופן אישי בטלפון - "זה לא עינייני אני לא אחראי ואתה מפריע לי כרגע" אמרתי לו שאם אני לקחות של הסופר והגנבה קורת בשטח הסופר והגנב הוא עובד של הסופר.. והוא עדיין לא חושב שזה ענייינו .. זה בעיה חמורה. ההצעות הנוחות זה שאני אגיע ביום אחר ונסתכל במצלמות ולא יכולתי לוותר כי המקרה היה חם והגנב עודו היה באזור, הזמנתי משטרה בתקווה שזו תגרום לו להגיע ולהסתכל במצלמות וזו בכלל לא הגיע למקום, הייתי שם נסער מחכה מדבר מבקש ומתחנן יותר מ 3 שעות. יום למחורת קמתי נסער ונסעתי למקום, הלכתי להנהלה של המרכז כולו לברר מה רואים מהמצלמות שלהם, ושם בבירור רואים עובד הסופר גונב את המכשיר טלפון שלי., האיש הנחמד שבא לעזרתי מסר לי את ההקלטה בדיסק, שחזרתי לסניף ועדיין לא היה אף אחד , חיכיתי עד שהגיעו כבודם המנהל והקצין בטיחות הראתי להם את ההקלטה ואז בשעה שנוח להם אחרי שהבינו שהם עלולים להיכנס לבעיה הם כמובן רצו איתי למצלמות שלהם ושם רואים יותר בבירור את העובד שגנב, וזימנו אותו לסניף ולאחר זמן מה החזירו לי את המכשיר שלי.
1. חוסר טיפול ויחס מגעיל וגרוע התנערות מאחריות של הקצין בטיחות והמנהל.
2. אני טיפלתי במיקרה לא הם, אם לא הייתי עקשן, לא הייתי יצירתי, לא הייתי עומד על שלי וכל בן אדם אחר ברחוב... סביר להניח שהטלפון לא היה חוזר אליי אם זה היה תלוי בי
התנהלות כושלת ללא ספק הלכתי חזרתי העברתי שם יותר מ 4 שעות של סערה ושיחות עם כולם האם יש לי עילה לתבוע אותם.?

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.