משהוקם תאגיד המים ברמת גן עודכנו מספר הנפשות בדירה ל-2 בעוד אנחנו 5 נפשות, בחודשיים הראשונים מההקמה ניסינו לעדכן את מספר הנפשות וזה לא עלה בידנו. המוקד קרס מפניות (והיו על כך גם כתבות בעיתונים המקומיים) ולמרות שניסינו מספר פעמים להשלים את התהליך ואף שלחנו פקס בו צילום ת.ז עם הספח - העדכון לא בוצע (כי לא הצלחנו להשיג המוקד כדי לוודא הגעתו של הפקס). בסופו של דבר התייאשנו והפסקנו לטפל בנושא (גם מסיבות אישיות של לידה וכל העומס שכרוך בתינוק קטן שנוסף למשפחה). אנו מעוניינים לשלם את חובנו עפ"י מספר הנפשות שאנו, אך התאגיד מסרב לעדכן רטרואקטיבית את מספר הנפשות בטענה שאין לנו אסמכתאות על כך שניסינו לעדכן מולם את מס' הנפשות.
האם יש לנו עילה לתביעה?
אנחנו מבינים שהחוק היבש עומד לטובתם אך יש כאן עניין של חוסר צדק הן בשל כך שעדכון הנפשות ל-2 היה חד צדדי והן בשל כך שההתנהלות שלנו בנוגע לעדכון הייתה בגדר מאמץ סביר בעוד היה קושי אמיתי להשלים התהליך בעת הקמת התאגיד - ולמרות זאת התאגיד לא לוקח אחריות על כך ואין נכונות לבוא לקראתנו.
במידה ואין עילה לתביעה, האם העמותה להגנת הצרכן או גופים אחרים דומים יכולים לסייע לנו, או שהמלחמה אבודה מראש?