שלום,
לפני 6 שנים התקשרתי עם נביעות למתקן ובקבוקים קטנים מתוך ידיעה ומעבר מחברה מתחרה בגלל שלא צריך להחזיר בקבוקים.
לפני חודש בגלל חוסר התייחסות מצד נביעות אפילו להחליף של על החשבונית מעל שנתיים ובקשה למשלוח ארגז בקבוקים שלצערי לקח חצי שנה לבצע.
שדיברתי עם נציגה בסיום התקשרות נאמר לי שישנם 11 בקבוקים שהיו צריכים לחזור היא תזכה אותי על 6 אחד לכל שנה ועוד חמישה שנחזיר אמרתי שיש לי ארבעה בבית ואפילו שלפי מה שאני יודעת לא אמור להיות חוב בגלל שבהתקשרות בנינו היה ידוע לי שלא צריך להחזיר בקבוקים אבל על אחד אסכים לשלם ושיחזירו לי את ה75 ש"ח.
קיבלתי חיוב ע"ס 560 ש"ח שכאילו אני חייבת תשלום על 21 בקבוקים שלא היו ולא נבראו, דיברתי עם נציג הסברתי לו שלא ידעתי קןדם על 21 בקבוקים אלא על 11 הוא טען שהשיחה מוקלטת - מה שלא יכול להיות נכון מפני שנאמר לי 11.
וגם החוזה בנינו שונה אבל לא ידעתי עד שרציתי לעזוב.
הם מצידם לא מוכנים להחזיר לי את הכסף, לא לתת לי לשמוע את השיחה המוקלטת וכמובן לא להחזיר לי את הכסף שלא ידעתי שאצטרך לשלם, מה שנוגד את כל סיבת ההתקשרות שלי איתם מלכתחילה.
פניתי למועצה הישראלית לצרכנות ודי ברור שאאלץ לפנות לבית דין לתביעות קטנות גם עבור הסכום הזה וגם עבור כל ההחזר הוצאות של החזר מע"מ שלא קיבלתי והחזר בגין הוצאות עקב כך שלא שינו את השם על החשבונית על אף הבקשות החוזרות שלי.
מה עושים?
אני רוצה רק לציין שאני מעדיפה להמנע ממשפט