01/10/2017 11:51
אברהם
המכונות הדיגיטליים של הבנק רצוף בתקלות להחריד
סניף בנק הפועלים 533, עמוס להחריד,
הבנק מצמצם פעילות ע"י כוח אדם, ועובר לשירות דיגיטלי, עקב העומס בסניף קיים 5 מכונות למידע והפקדת שיקים, ו 4 כספומטים להפקדת ומשיכת מזומן.
הבנק מפרסם על פעילות במכונות 24/7, בפועל המכונות רצופים בתקלות, וקורה כמה פעמים בשבוע שכל המכונות בשביתה. פתחתי קו טלפון להשארת הודעות קוליות, וחשבון דוא"ל, הלקוחות מתבקשים להשאיר הודעה עם שעה מדויקת של המכונות המקולקלות, קבלתי בפחות משבוע 30 פניות!!! עם עדכונים מסביב לשעון, איך מתקדמים עם זה הלאה, האם זה מתאים לייצוגי? או שצריך לעתור לצו שיפוטי. איזה עו"ד מומלץ בתחום?