מיטל שלום רב,
את יכולה לפנות לאגף פניות הציבור של המוסד לביטוח לאומי עם פירוט התלונה כולל כמובן שם הרופאה ותאריך וכל הפרטים המלאים.
בנסיבות העניין את יכולה לבקש בדיקה מחדש אצל רופא אחר.
כמו כן יש אגף ועדות רפואיות במשרד הראשי של המוסד לביטוח לאומי בשדרות ויצמן 13 בירושלים. ראש האגף היא גב' ירדנה שלום
מומלץ שתפני במקביל גם איליה במכתב מפורט. היא מטפלת בפניות כאלה
כיום המוסד לביטוח לאומי משתדל לבדוק ברצינות תלונות כאלה
להבא אני ממליץ לך שלכול דיון בוועדה תביאי מראש ובכתב את רשימת הבעיות הרפואיות. ועדיף שמישהו נוסף יגיע איתך לוועדה. ואז הסיכוי שמקרה כזה יקרה פעם נוספת יהיה קטן יותר
כל טוב ובהצלחה
"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "
"תכנון האסטרטגיה המשפטית עוד בשלבים הראשונים של התיק, מסייע לי בהשגת תוצאות איכותיות עבור לקוחותיי..."
"נגרם לך נזק עקב רשלנות רפואית ? משרדי דוגל ביחס אישי ומעניק שירותים משפטיים בתחומים הנזיקין והביטוח..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."