לשיטתי עילת התביעה אינה מל יו"ר הנציגות באופן אישי אלה מול הנציגות עצמה כגוף המיצג את הדיירים. אני מציע כי טרם הגשת תביעה יוצג העניין באסיפת בעלי הדירות וילובן העניין טרם הגשת תביעה, מעבר לזה ממה שאני מבין מהפניה ככל שיש בעיה בשיפוצים הרי שעפ"י רוב יש אחריות לאותו קבלן משפץ על עבודותו וניתן לפנות אליו.
טרם תחילת השיפוץ התנגדתי נחרצות לאופן השיפוץ.ההסבר שקיבלתי לשאלתי כיצד השיפוץ מתוכנן להתבצע היה כזה שלהבנתי אמרתי לנציגת ועד הבית שאת אשר הולכים לבצע הינו לא מספיק טוב והתוצאה הסופית תתבטא ב"קוסמטיקה" ומריחה בלבד. הנ"ל נכנסה עמי לויכוח והבטיחה לעמו מקרוב ולפקח על אופי ואיכות העבודה.לדאבונינו התוצאות הוכיחו במהרה שהצדק היה איתי.התשלום הסתיים מזמן וההבטחות מהנציגות הופרחו,לנו הדיירים אין כל קשר למשפץ והכלי היחידי שברשותינו הינו יו"ר הנציגות.
לטעמי מי שאחראי לאיכות העבודה אינה הנציגות ו/או מי מטעמה שכן הם אינם בעלי מקצוע הכתובת לתביעה היא בעל המקצוע שביצע את השיפוץ
מייסדת ושותפה בחברת עו"ד דרדיק פלם מימן ומתמחה בתחום המקרקעין, על ענפיו. בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לבתים משתפים, לרבות בייצוג בתביעות שעניינן נציגות בית משותף, בעלות, שימוש וכו' ומשמשת כמייצגת מטעם האגודה לתרבות הדיור.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"משרד מ.חיימוב מתמחים בתחום המקרקעין הכולל עסקאות מכר ורכישה, מיסוי מקרקעין, היטלי השבחה, תמא 38 ועוד..."
שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.