סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני משפחה(918)

שאל בפורום דיני משפחה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

21/09/2024 17:26 יעל שופטת לענייני משפחה
שלום, הגרוש שלי לא מפסיק לתבוע אותי ללא סוף. הוציא צו הגנה במעמד צד אחד, תבע הקטנת מזונות והבין שירה לעצמו ברגל כי בטעות בתביעה שלו חשף שיש לו מיליון שקל בחשבון, חזר בו וביטל את התביעה בטענה שלא רוצה "להסלים את הסיכסוך ביני לבינו", לאחר מכן הבין שלא יכול להקטין מזונות בכזו דרך אז תבע חוסר מסוגלות הורית נגדי. מכל התביעות לא יצא לו כלום אבל בכל התביעות הייתה אותה שופטת ואני באמת מבינה שיש לה נטיה משום מה לטובתו. לא אסביר למה כדי לקצר בשאלה אבל כרגע לי נשבר מלקבל תביעות כל שני וחמישי אני רוצה להתייעץ עם עורך דין ולפרוש בפניו את כל מה שהיה ושיגיד לי האם ניתן לעשות משהו. השאלה שלי האם כל תביעה שקשורה לאותו זוג מתנהלת אוטומטית אצל אותו שופט? אם אגיש נגדו כרגע תביעה על מנת אחת ולתמיד לעצור את העינוי דין שאני עוברת זה יגיע שוב לאותה שופטת שנתנה צו הגנה במעמד צד אחד על סמך דפים שבהם זוייפו הודעות בפוטושפ וכל ילד בן שלוש יכול לראות את זה, אותה שופטת שאישרה לבטל תביעה להקטנת מזונות למרות שראתה שבטעות נחשפו שם דפי חשבון עם סכומים מטורפים ועדיין החליטה לא לפסוק הוצאות כשאני כבר שילמתי לייצוג על ידי עורך דין, ואותה שופטת שכשהוגשה נגדי תביעה על חוסר מסוגלות הורית נתנה לזה יד להימשך שנתיים כשכל ההוכחות שמדובר בשקר וכשכל התביעה הוגשה ללא הוכחה אחת עדיין נתנה לזה להיגרר במשך שנתיים והוציאה לי את המיץ עד שכבר היו ימים שלא רציתי לחיות בהם? אם אני רוצה צדק לעצמי ולילדים שלי אני נתונה להחלטות ההזויות תחת אותה השופטת למשך כל חיי?

היות והסכסוך המשפחתי מורכב מאד, ממנים את אותו שופט לדון בכל העניינים של אותה משפחה. התסכול גבוה ונראה כי השופטים אינם נותנים ענישה או משיתים הוצאות על צד שמנצל את מערכת המשפט כדי לעמלל את הצד השני.
ככל ויש לך הוכחות - יכולה להגיש בקשה להגדלת מזונות וזאת ככל ויש שינוי נסיבות ותוכיחי שהוא מרוויח הרבה, שנית תוכלי לתבוע אותו על כל הנזקים שהוא גרם בשל שימוש לרעה בהליכי משפט ללא כל תוצאות וזיופי ראיות.
אני לי מושג מי עורכי הדין המייצגים אותך אבל כנראה זה תלוי בך - האם לוותר או להילחם. כנראה הוא מבין שאת רוצה לסיים את ההליכים ופחות להילחם ?

מי שנלחם אז צריך להילחם בחזרה ולהגביר את הקצב

דוד קאופמן עו"ד -law.co 072-2504994

מי שייצג אותי היה מישהו שמאוד סמכתי עליו ואיכזב. כרגע כבר מרגישה שהפיתרון היליד זה לוותר כי מבחינה כלכלית כבר הוצאתי את כל מה שיכלתי לייצוג ואני לא רוצה להשתנש בסיוע משפטי. ולא אכפת לי ממזונות או כסף אני רק רוצה שיעזוב אותי בשקט ולהפסיק לחיות בפחד מזה שאני עלולה לקבל בכל רגע עוד תביעה. אם ניתן לעשות משהו כדי לגרום לזה לקרות אשמח להתייעץ כמובן ברור לי שבתשלום אבל אשמח לעוד חוות. דעת פרט לעורך דין שייצג אותי.

אין ספק שמרכיב המקשר בינכם הוא הילדים, מזונות.
משכך, אין סופיות לענייני משפחה עד להגיע הילדים לבגרות ולאחר מכן אין על מה לתבוע בענייני משפחה.
אם תציע לו שיחתום שלא יתבע ולא ידרוש דבר וזאת בכפוף לאי תשלום מזונות - האם יסכים? אם כן, יש לקבל את אישור בית משפט.

אין באמת דרך אחרת למנוע ממנו לגשת לערכאות מלבד תביעה נגדית על כל הנזקים שגרם לך מבחינה כלכלית - תביעות סרק (נקרא אלימות משפטית).

עורכי דין מובילים בפורום דיני משפחה

עו"ד דניאל הומיונפר
עו"ד דניאל הומיונפר

"מתמחה בתחום הגירושין והגישור, ועוסק בין היתר בתיקים בעלי מורכבות משפטית גבוהה, בסבלנות רבה, זמינות ושקיפות מלאה בכל צעד וצעד בדרך..."

עו"ד אריה לרנר
עו"ד אריה לרנר

"המשרד מציע פתרונות משפטיים ברמה גבוהה, תוך התאמה מלאה לצרכיו של הלקוח ובהתאם לנסיבות המקרה..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

עו"ד סימיה ויצמן
עו"ד סימיה ויצמן

"ניסיון עשיר בטיפול וייצוג בתחום דיני המשפחה והגירושין, ברגישות ובמקצועיות חסרת פשרות..."

פסקי דין אחרונים בנושא פורום דיני משפחה

משמורת משותפת
משמורת משותפת בקונפליקט גבוה

עו"ד אמיר שי המתמחה בהליכי משמורת משותפת, בסקירה מרתקת על הקונפליקט המתעורר עקב משמורת במשפחות בהם ההורים אינם מסתדרים ביניהם.