שלום רב, ככלל, סימני מסחר ומוניטין, נבחנים בהתאם לשימוש המקומי. יחד עם זאת, נוכח העובדה שהאינטרנט, ובו אתרים מחו"ל נמצא בכל בית בישראל, ייתכנו מקרים מסויימים בהם יכירו במוניטין שנצבר בחו"ל כמוניטין שרלוונטי לישראל. לכן, יש לבחון כמובן כל מקרה לגופו ולבדוק את החדירה של הסימן המבוקש לישראל (האם מדובר במוצרים שמדברים גם לישראלים) מהם השימושים בשם (האם שימושים בקשר לאותם מוצרים/שירותים), ההבדלים בנראות של המותג ועוד. על כן, הייתי ממליץ לקיים פגישת ייעוץ לפני שמתחילים להוציא כסף על קניית דומיין ובניית המותג.
בברכה,
עוז חיים, עו"ד
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.