שלום יואל, המבחן הנכון הוא האם הדמיון הוא כזה שיכול להטעות את הצרכן. על זאת אפשר לענות רק אם בוחנים את המקרה הספציפי. כמובן שיש לבדוק האם המותג מוגן בסימן מסחר ולגבי איזה סוג סחורה או שירותים. ככל ותרצה להגן על המותג שלך (אם נחליט שהוא לא מטעה או מפר מותג אחר) מומלץ לרשום אותו כסימן מסחר. רישום סימן מסחר מעניק לך ייחודיות בשימוש בשם/בלוגו. לייעוץ ספציפי בנושא, אתה כמובן לפנות אלי באופן אישי.
בברכה,
עוז חיים, עו"ד
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."