שלום. יש לי שאלה מאוד חשובה ומטרידה קצת
חודש נובמבר עבדתי 18 ימים עבודה. יצא לי 175.07 שעות עבודה. השכר שלי הוא 26 שח לשעה. אני עובדת שעתי
יום אחד הייתי בחופש
יום שני לא הגעתי לעבודה לא הרגשתי טוב. לא הבאתי אישור מחלה.
היום הבוס שלי הכין תלוש שכר. ולהפתעתי גליתי שעל היום שלא הגעתי לעבודה כי לא הרגשתי טוב הוא הוריד לי 8 שעות מתוך 175.07 שעבדתי. בעצם מה שיצא זה שגם לא הגעתי לעבודה והפסדתי 9.5 שעות וגם הוא הוריד לי עוד 8 שעות נוספות האם זה חוקי ? לטענתו יש חוק כזה והוא תפקידו הוא עו"ד אשמח לדעת