שלום רב.
מפנייתך לא ברור אילו מסמכים חסרים לך וכיצד ניתן לסייע לך.
אודה לך אם תוכל לפרט בנדון.
בברכה,
יעקב גורנשטיין, עו"ד
ראשית, תודה על התגובה המהירה.
המסמכים הקיימים:
בקשה לרישום משכנתא במקרקעין-5 עותקים.
שטר משכנתא-5 עותקים.
אישור העירייה בתוקף (שאין חובות מיסים).
שטר מכר-5 עותקים.
מהלשכה נאמר לי שצריך את אימות חתימת המוכרים ע"י עו"ד בתוך שטר המכר,
ובנוסף גם נאמר לי שחסר בקשה חתומה ע"י המוכרים ומאומתת ע"י עו"ד.
שאלתי:
1. האם חתימת המוכרים בשטר המכר צריכה להיות מאומתת ע"י העו"ד שלי או העו"ד של המוכרים? (החתימה שלי מאומתת כבר בשטר המכר ע"י העו"ד שלי).
2. לא הבנתי מה הבקשה השנייה שלהם (בקשה חתומה ע"י המוכרים וחתומה ע"י עו"ד), האם יש טופס מיוחד לזה? לגבי איזו בקשה מדובר? מאומתת ע"י עו"ד שלי או שלהם?
ברשימת הטפסים המבוקשים לרישום משכנתא לא ראיתי דרישה לשום טופס כזה.
תודה מראש.
שלום רב.
1. כל עורך דין יכול לאמת את שני הצדדים להסכם המכר על השטרות. זה לא חייב להיות דווקא עורך דין שלך או שלהם.
2. מדובר בטופס טכני שנלווה לכל פעולת רישום (טופס "בקשה לרישום מקרקעין). תוכל לראות דוגמא באתר האינטרנט של רשם המקרקעין.
בברכה,
יעקב גורנשטיין, עו"ד