לאיזה הודעות את מתכוונת ?
בהחלט ייתכן כי היה על חברת הסלולר ליידע אותה, אך נראה לי שסיכוייה בנושא נמוכים. מן הראוי היה אף לבחון את תנאי השימוש בטרם הנסיעה.
נכון יהיה לפנות לבחינת הנושא לעו"ד העוסק בייעוץ בתביעות קטנות.
בברכה,
עו"ד רפאל אלמוג
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
