סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,388)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

21/10/2016 22:57 מקסים ביטול עסקה בסלון כלות
שלום, בתאריך 14.09.16 סגרנו עסקה עם סלון כלון להשכרת שמלה. החתונה בתאריך 27.10.16. בתאריך 19.10.16 אשתי לעתיד הייתה במדידה שנייה והשמחה עדיין לא מוכנה ונאמר כי תהיה מוכנה רק ביום החתונה. מפאת לחץ ופחד שנקבל שמלה שלא מתאימה, החלטנו לבטל אתמול את ההזמנה וללכת על מקום אחר.
סעיף ביטול בחוזה כתוב כך - הוסבר לי ואני מסכימה לכך כי במידה ותבוטל ההזמנה על ידי מכל סיבה שהיא, תפוצה א.ר. בסך עלות המקדמה. סכום זה מהווה פיצוי מוסכם ומוערך מראש.

אנחנו כבר שילמנו מקדמה של 2000.

האם הסלון יכול לדרוש ולתבוע מאיתנו כסף נוסף מעבר למקדמה שכבר שולמה?
תודה

ראשית יובהר כי אין בפניי את מלוא הנתונים ועל כן אין באפשרותי ליתן מענה הולם כאן. מומלץ לקבל ייעוץ פרטני מעו"ד אשר תהא מונחת לפניו מלוא התמונה ע"מ לקבל מענה הולם. יחד עם זאת, על פניו לא ניתן לבטל סעיף בחוזה בנקל ויש לבחון היטב את נסיבות המקרה ואת לשון החוזה הספציפי על מנת לקבוע מה הדרך הנכונה ביותר לפעול.

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

עו"ד דקל קרבר

"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."

עו"ד ליאת גלילי פרל

"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."