שלום רב,
לא שמעתי את ההקלטה כדי לחוות דעה משפטית על ההתנהלות בשיחה, ולכן אענה בכלליות רבה ובזהירות המתבקשת.
על פניו, נשמע שיש כשל בהתנהלות של הגורם מטעם ב.ל, אלא אם כן אביך שאל שאלות מיוזמתו, וגם אז ייתכן והיה כשל.
צריך לבדוק מה הנהלים הפנימיים שדל ביטוח לאומי אומרים, שכן כללי הוצל"פ לא חלים בעניינים מבחינת מכתבי התראה וכיוצ"ב, ויש להם צורות ודרכים אחרות לנסות להשיג מידע לתועלתם בהמשך.
מאידך, ב.ל, כגוף ממשלתי, מגינים על עצמם ומוגנים בדרכים רבות במקרה של בעל חוב.
יש מח' פניות ציבור, יש מנהל מחלקה ואגף מעל הגורם המטלפן ועוד גורמים שאפשר לפנות אליהם ולהפנות את תלונתך. לא הייתי נכנס לתביעה מולם,
לא מוצא פה עילה מספקת נוכח העובדה כי זה נופל בתחום האפור ומשיקולים רבים נוספים שזה לא המקום לפרטם.
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד.
בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
משה פרץ ושות', משרד עו"ד
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."