סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,388)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

22/02/2022 13:36 גיל א. ביטול עיסקה
שלום,
חפני למעלה מחודש רכשתי תוכנה שילמתי עליה אך היא לא הותקנה במחשבי. לפני 12 יום הותקנה התוכנה במחשבי באמצעות השתלטות מרחוק ע"י בית התוכנה. ברצוני לבטל את העיסקה, שאלתי האם 14 היום במהלכם אני רשאי לבטל את העיסקה נספרים מיום התשלום, או מיום ההתקנה בפועל?, והאם פרק הזמן של 14 יום נספר מיום הביצוע או למחרת.
תודה!

שלום גיל, בכפוף לכך שאתה אכן זכאי לבטל את העסקה בהתאם לחוק, מועד הזכאות לביטול העסקה מתחיל החל מיום ההתקנה בפועל ונספר החל מהיום למחרת. בהצלחה.

בהמשך לתשובתך, לפי הבנתי אני יכול לבטל את העיסקה בתוך 14 יום בגין "חרטה", האם זה נכון?

התנאים לביטול עסקה תלויים במהות המוצר או השירות שנרכש ואופן הרכישה.
התנאים משתנים בהתאם לממכר וישנן הנחיות מסודרות בחוק.
אתה יכול לנסות ולראות מה טוענת החברה ובנוסף לקרוא על כך ברשת. איני מכיר את כל מאפייני העסקה שביצעת.
רשום בגוגל: ביטול עסקה צרכנית.

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

עו"ד יריב קדם

"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."

עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

עו"ד דקל קרבר

"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."