שלום גיל, בכפוף לכך שאתה אכן זכאי לבטל את העסקה בהתאם לחוק, מועד הזכאות לביטול העסקה מתחיל החל מיום ההתקנה בפועל ונספר החל מהיום למחרת. בהצלחה.
בהמשך לתשובתך, לפי הבנתי אני יכול לבטל את העיסקה בתוך 14 יום בגין "חרטה", האם זה נכון?
התנאים לביטול עסקה תלויים במהות המוצר או השירות שנרכש ואופן הרכישה.
התנאים משתנים בהתאם לממכר וישנן הנחיות מסודרות בחוק.
אתה יכול לנסות ולראות מה טוענת החברה ובנוסף לקרוא על כך ברשת. איני מכיר את כל מאפייני העסקה שביצעת.
רשום בגוגל: ביטול עסקה צרכנית.
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."