שלום יוסף, צר לי על החוויה שלך) ההוראה בתקנון החברה כי הלקוח שיא בעלות המשלוח אם ירצה לבטל את העסקה, מופיעה בחנויות מקוונות רבות. באשר לטענות ולדרישות שלך, אני ממליץ לך לנסח מכתב דרישה והתראה לפני תביעה, לשלוח אל החברה ולוודא שקיבלה. זה כבר יתמרץ אותם לשפר את השרות כלפיך. בהצלחה.
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.