משה שלום,
עולה משאלתך כי רכשת חבילה לשיחות בחו"ל מחברת סלולר, ולטענתך חברת הסלולר גבו סכום עודף.
להלן תשובתי:
אם חברת הסלולר טוענת שענית לשיחות, אתה רשאי לבקש מהם תיעוד לכך, ולפיכך תקבע צעדיך. מכל מקום, בתביעה משפטית הן התובע והן הנתבע מביאים עמהם ראיות המגבות ותומכות בטענותיהם, בדרך כלל הראיות סותרות.
יחד עם זה יש לבדוק היטב את התנאים של החבילה אשר רכשת.
לתשומת ליבך, ישנן הוראות בחוק הגנת הצרכן אשר קובעות שניתן להשית על העוסק (בענייננו חברת הסלולר) פיצויים לדוגמא עד 10,000 ₪ אם העוסק לא השיב את הסכום העודף המגיע ללקוח. יש חריגים לכך וצריך לבדוק אם בנסיבות העניין חלות ההוראות הנ"ל, כמו כן, טרם פניה לבית המשפט, יש לפנות לחברת הסלולר ולדרוש את הסכום העודף.
בהתייחס לערכאה המתאימה, הנך רשאי להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות או לחלופין, להגיש את התביעה בבית משפט השלום בהליך שנקרא "דיון מהיר" כאשר בהליך כזה אתה יכול להיות מיוצג על ידי עורך דין.
בברכה,
משה זוהר, עו"ד
חשוב להדגיש כי התשובה הנ"ל איננה מהווה ייעוץ משפטי ו/או לתחליף לייעוץ ושירות משפטי, הרי התשובה היא כללית לשאלה כללית.
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
