סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,388)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

08/09/2013 18:55 עינת עילה לתביעה בליקוי בניה
שלום רב. נכנסתי לגור לבית שבניתי במהלך השנה האחרונה. בתוך הבית יש גרם מדרגות המחופה באבן בזלת אפורה שנרכשה ע"י ספק בחיפה והותקנה ע"י מתקין מטעמו. לפי החוזה בינינו האבן שאנו צריכים לקבל תהייה זהה לזו המוצגת באולם התצוגה של הספק. לפני כמה חודשים הותקנה האבן. על פניו נראה היה כי האבן תקינה. כיום יש על האבן כתמים לבנים שלפי דעתם של שני בעלי מקצוע מקורם מתוך האבן עצמה ומכונים תפרחת לבנה. גרם המדרגות שלי בביתי החדש נראה ישן ומלוכלך ולא כפי שצריך היה להראות. הספק מטעמו טוען שסיפק את האבן כפי שמוצגת אצלו באולם התצוגה והוא לא אחראי למה שקרה לאבן. יש לציין כי הוא לא הזהיר אותנו כי תופעה כזו עלולה להתרחש וטוען שלא ידע מכך.
האם יש לי עילה לתביעה?, למי פונים?. תודה עינת

עינת שלום רב,
במידה וניתן לקבל חוות דעת כי המדובר בליקוי באבן, אזי קמה עילת תביעה.
קודם לכן יש לבדוק את הסכם הרכישה בינינכם ולבדוק מה הם הוראות ההסכם.

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

ריקי אופק אבן צור
עו"ד ריקי אופק אבן צור

משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.

עו"ד רן שפירא
עו"ד רן שפירא

"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."

עו"פ גד בנט

"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."