שלום הדר,
נראה לי שצריך להכיר קצת יותר פרטיים על הנושא כדי לתת תשובה הולמת, אבל באופן כללי זה נשמע כמו שאלה כללית של איך מוכרים קונספט (בניגוד למוצר). אין נוסחת פלאים, צריך להגיע לאנשים הנכונים בחברה, ולהציג את הרעיון בצורה מקצועית ואטרקטיבית" תכונות, יתרון לצרכן,, יתרון מול פתרונות קיימים, יתרון מול מתחרים, עלות לחברה, רווחים פוטנציאלים, סיכונים וכו'.
בהצלחה,
גדי
אני מניחה מדבריך שרשמת פטנט פרוביזורי בארה"ב. לכן קהל היעד שלך נמצא שם כי רק בארה"ב הרעיון שלך מוגן. אשמח לעזור לך ואתה מוזמן להתקשר ל0505-286275 רישוי ויישום המצאות.
כל בקשת פטנט ראשונה שמגישים, בין אם פרוביזורית או רגילה, ולא משנה באיזה מדינה, שומרת על זכויות הרישום לשנה בכל העולם (כ-186 מדינות ליתר דיוק, אבל זה כולל את כל המדינות המעניינות)
גדי
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."