סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

14/04/2013 19:28 טל חברת הרהיטים לא מספקת את המוצר
חברת הרהיטים לא מספקת את המוצר. בבירור טלפוני התברר לי שכבר שהזמנתי הם ידעו שלא יוכלו לספק המוצר בזמן ולמרות זאת כתבו על ההזמנה שיספקו לכל המאוחר (MAX) באמצע מרץ (לדרישתי).
שלחתי להם מכתבים רשומים (עם אישור קבלה) שנותן להם ארכה של שבוע ומכתב נוסף על ביטול העסקה ודרישה להחזר כספי אך הם לא עונים.
מה אני יכול לעשות?
האם יש ביכולתי לקבל בנוסף להחזר פיצוי נאות (מעל מאות שקלים) על ההתנהלות ועגמת הנפש? האם יש ביכולתי לקבל כסף על בזבוז הזמן שלי (גם אם אני הולך ביום שישי שאינו יום עבודה לחפש סלון חליפי יש ליום חופשי שלי ערך?)?

פיצוי על עגמת נפש הוא עניין לשיקול דעת של בית המשפט ואני לא נכנסת בפורום הזה לשיקולים אלה. כל נזק אחר שנגרם לך וברצונך לתבוע אותו הוא עניין שיש להוכיח.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.