שלום רב,
רכשתי סמארטפון חדש של חברת סמסונג (יבואן רשמי ) בעלות של 2400 ש"ח. לאחר 7 ימים בדיוק התגלתה תקלה במכשיר, הוא נבדק בנקודת השירות והוחלף למכשיר חדש מאותו הדגם. כ 17 ימים לאחר ההחלפה התגלתה שוב תקלה חמורה במכשיר השני ונאמר לי שיש תקלה וכנראה שצריך להחליף מעבד. ביקשתי מוצר חדש מכיוון שלא רכשתי מוצר מתוקן.
בנקודת השירות נאמר לי שעברו 14 יום מיום הקנייה ולכן איני זכאי לחדש. הסברתי כי זו פעם שנייה בשלושה שבועות וכי זה לא סביר ששני מכשירים יהיו פגומים ואאלץ להמתין 10 ימים לתיקון.
פניתי לשרות לקוחות החברה מס' רב של פעמים בטלפון, אך ללא הועיל.
לבסוף פניתי בכתב, חזרה אליי מנהל ואמרה "מתנצלים על אי הנעימות, זה נדיר שמכשיר מתקלקל פעמיים ואין לנו אפשרות להחליפו, זכותך לתבוע. אנו מחויבים לתיקון בלבד לאחר 14 יום, אנו מתקינים חלקים מקוריים בלבד והטלפון יהיה כמו חדש".
יש לציין כי המכשיר נרכש לשימוש פרטי אך אני נעזר בו המון בעבודתי, בקריאת שרטוטים ותכנון. רכשתי את המכשיר ספציפית בגלל היכולת שלו לתרום לעבודתי.
האם יש עילה לתביעה?
האם לקבל שני מכשירים פגומים בצורה משמעותית תוך שלושה שבועות נחשב לזמן סביר?
אם כן, מהו הסכום שעליי לדרוש עגמת נפש?
תודה מראש,
טדי