ביום שני ב22 באוגוסט הייתי אמור לטוס לחו"ל. זמן המראת טיסה – 13.45. אני עליתי לרכבת מחיפה שהייתה אמורה להגיע לנתב"ג בשעה 11.49. באותו יום קתה תקלה: קבל חשמל נפל על המסילה ותנועה נעצרה. הרכבת שבה נסעתי נעצרה בנתניה וכל כמה דקות נאמר ברמקול: «הרכבת נעצרה לכמה דקות". בסופו של דבר הרכבת יצאה בחזרה לחיפה ונתנו רכבת חלופית אשר הגיעה לנתב"ג רק בשעה 13.15. כמובן שפיספסתי את הטיסה. בזמן המתנה בנתניה לא הוסברו איך להגיע בעזרת תחבורה אחרת ( אוטובוסים של אגד ) לנתב"ג וגם הנוסעים הוחזקו ב אי-ודעות לגבי המשך הנסיעה.
באותו יום סוכנת נסעיות שלי סידרה לי בתשלום נוסף של 270$ נסיעה לאותו יעד, אבל בתאריכם שונים.
השאלות: מה עושים? האם אוכל לקבל פיצוי מרכבת ישראל על הפרש במחירי כרטיס? איזה סכום כדי לבקש כפיצוי בגין עוגמת נפש? האם כדי בהתחלה לפנות למחלקת פניות של רכבת ישראל?