שלום, רכשתי מזרן יקר מאוד בעמינח לפני כחצי שנה. לאחר מספר ימים הרגשתי לא נח והתקשרתי לחברה. אמרו לי לחכות מספר חודשים כדי להתרגל למזרן ולאחר שלא היה שינוי התקשרתי שוב. שלחו טכנאי שמישש את המיטה...ואח"כ לקחו את המזרן לבדיקה. בבדיקה מצאו שקע והחליטו לתקן וזאת למרות שביקשתי החזר כספי או מזרן חלופי. לאחר שהחזירו לי את המזרן ה"מתוקן" לא השתנה דבר....
התקשרתי להתלונן ושוב שלחו לי טכנאי ושוב שולחים את המזרן לבדיקה. הבהרתי להם את התנגדותי אך הם בשלהם. כרגע אני במבוי סתום איתם ולמעשה גם איבדתי אמון בתהליך שלהם שלא מרגיש לי כלל אמין. למה הם מתעקשים לא לתת לי מזרן חדש? או להחזיר את כספי? איך אני יודעת אם אכן המזרן עובר תיקון כביכול ומה אני צריכה להיות שבויה של תהליך לא שקוף ושלא נותן מענה לבעיה שלי? שלא לדבר על שעות העבודה המבוזבזות על כל יום שבו הייתי צריכה לחכות לטכנאי/שליח בטווח של בין שעתיים לשש שעות!!!
האם יש מקום לתביעה?