סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

26/04/2013 12:28 אהרן מוצר עם פגם ייצור
אני קניתי בחנות שנקראת קרמיק דיפו ארון אמבטיה , נמסר לי מהחנות שהמוצר יסופק ע"י חברה בשם "אהרוני" , בתאריך 15/01/13 קיבלתי את הארון סגור בתוך אריזה ,

לאחר שהקבלן שהיה לי בבית התקין לי את הארון אמבטיה עם הכיור ראיתי שיש סדק בכיור בצד במקום שלא ייתכן שנפל עליו חפץ כלשהו , ובמקום הסדק לא היה קילוף דבר שמראה שלא נפל עליו חפץ כלשהו אלא כנראה מדובר בפגם ייצור ,
התקשרתי לחברה שיחליפו לי את הכיור והם אמרו לי שיבוא טכנאי ואם הוא יראה שזה פגם ייצור הוא יחליף את הכיור ואם זה לא פגם ייצור הוא ייקח כסף על הביקור , הטכנאי שהגיע אמר לי שככל הנראה מדובר לדעתו ב-80% פגם ייצור , הטכנאי צילם את הסדק ואמר שיראה לאחראי שלו והוא יקבע מה לעשות , לאחר מס' ימים נאמר לי מהחברה שהמנהל החליט שמדובר בנזק שנעשה אצלנו בבית ולא בפגם ייצור , שאלתי אותם אם הטכנאי שהיה במקום וראה בעין את הנזק והחליט שמדובר ב80% פגם ייצור אז איך המנהל שלא היה במקום החליט ע"פ התמונה שזה לא פגם ייצור ?
לאחר שהתווכחתי איתם , הם אמרו לי שהם מוותרים לי על התשלום ביקור לטכנאי , דבר שהיה מוזר בעיני לוותר על 350 ש"ח ביקור ,
לאחר מס' ימים התקשרתי שוב לחברה וביקשתי לדעת בכתב ע"פ מה החליט הטכנאי שמדובר בפגם ייצור וע"פ מה החליט המנהל שזה נזק ולא פגם ייצור וע"פ איזה תמונות הוא החליט כך ?
לאחר התחמקויות מהחברה שנחזור אליך מחר ולמחרת היה שוב מחר כך במשך חודש שלם החברה משכה אותי הלוך ושוב ,
לאחר חודש הם הודיעו לי שיבוא טכנאי יחליף את הכיור והם תיאמו איתי זמן שבמשך ה-3 שעות למחרת הם יבואו , לאחר בערך שעתיים וחצי הגיע טכנאי , והטכנאי במקום להחליף התחיל להתווכח איתי שלא מדובר בפגם ייצור אלא מדובר בנזק , שאלתי את הטכנאי האם שלחו אותך להחליף את הכיור או ששלחו אותך להתווכח איתי ?
הטכנאי ענה שלחו אותו להחליף והוא על דעת עצמו החליט שהו א לא מחליף את הכיור וזאת לאחר שתקע אותי בבית מס' שעות עד שהגיע
פניתי לחברה שוב והם החליטו שהם לא מעוניינים להחליף את הכיור

רציתי לשאול מה עלי לעשות כרגע

לתאר את השתלשלות העניינים, לדרוש החלפת הכיור ופיצוי בגין הזמן שבזבזת לבואם של הטכנאים.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.