אני קניתי בחנות שנקראת קרמיק דיפו ארון אמבטיה , נמסר לי מהחנות שהמוצר יסופק ע"י חברה בשם "אהרוני" , בתאריך 15/01/13 קיבלתי את הארון סגור בתוך אריזה ,
לאחר שהקבלן שהיה לי בבית התקין לי את הארון אמבטיה עם הכיור ראיתי שיש סדק בכיור בצד במקום שלא ייתכן שנפל עליו חפץ כלשהו , ובמקום הסדק לא היה קילוף דבר שמראה שלא נפל עליו חפץ כלשהו אלא כנראה מדובר בפגם ייצור ,
התקשרתי לחברה שיחליפו לי את הכיור והם אמרו לי שיבוא טכנאי ואם הוא יראה שזה פגם ייצור הוא יחליף את הכיור ואם זה לא פגם ייצור הוא ייקח כסף על הביקור , הטכנאי שהגיע אמר לי שככל הנראה מדובר לדעתו ב-80% פגם ייצור , הטכנאי צילם את הסדק ואמר שיראה לאחראי שלו והוא יקבע מה לעשות , לאחר מס' ימים נאמר לי מהחברה שהמנהל החליט שמדובר בנזק שנעשה אצלנו בבית ולא בפגם ייצור , שאלתי אותם אם הטכנאי שהיה במקום וראה בעין את הנזק והחליט שמדובר ב80% פגם ייצור אז איך המנהל שלא היה במקום החליט ע"פ התמונה שזה לא פגם ייצור ?
לאחר שהתווכחתי איתם , הם אמרו לי שהם מוותרים לי על התשלום ביקור לטכנאי , דבר שהיה מוזר בעיני לוותר על 350 ש"ח ביקור ,
לאחר מס' ימים התקשרתי שוב לחברה וביקשתי לדעת בכתב ע"פ מה החליט הטכנאי שמדובר בפגם ייצור וע"פ מה החליט המנהל שזה נזק ולא פגם ייצור וע"פ איזה תמונות הוא החליט כך ?
לאחר התחמקויות מהחברה שנחזור אליך מחר ולמחרת היה שוב מחר כך במשך חודש שלם החברה משכה אותי הלוך ושוב ,
לאחר חודש הם הודיעו לי שיבוא טכנאי יחליף את הכיור והם תיאמו איתי זמן שבמשך ה-3 שעות למחרת הם יבואו , לאחר בערך שעתיים וחצי הגיע טכנאי , והטכנאי במקום להחליף התחיל להתווכח איתי שלא מדובר בפגם ייצור אלא מדובר בנזק , שאלתי את הטכנאי האם שלחו אותך להחליף את הכיור או ששלחו אותך להתווכח איתי ?
הטכנאי ענה שלחו אותו להחליף והוא על דעת עצמו החליט שהו א לא מחליף את הכיור וזאת לאחר שתקע אותי בבית מס' שעות עד שהגיע
פניתי לחברה שוב והם החליטו שהם לא מעוניינים להחליף את הכיור