סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

09/02/2013 08:38 אסתר רכב חדש פגום
שלום, בחודש אוקטובר 2012 רכשתי רכב חדש מסוג טויוטה אייגו מסוכנות משנה של טויוטה בנשר. מייד עם הגשם הראשון, החלו לחדור מים לרכב מהדלת הימנית. מאז, הרכב נכנס ויצא ממוסך טויוטה ארבע פעמים והבעיה טרם נפתרה. פניתי לשירות הלקוחות של חברת טויוטה והם הציעו לי טיפול חינם כפיצוי. הפסדתי הרבה שעות עבודה במהלך הכנסת והוצאת הרכב מהמוסך שלהם ונגרמה לי אי נוחות רבה ועוגמת נפש גדולה. האם יש לי "קייס״. לתבוע פיצוי כספי והאם ניתן להחזיר להם את הרכב ולקבל תחתיו רכב חדש ולא פגום? תודה מראש על תשובתך.

כדאי לתבוע בד"כ כאשר קיים נזק מוכח - האם שעות העבודה שבוזבזו הם שווי ערך לכסף? התשובה היא כן, השאלה היא אופן ההוכחה של הנזק.
אני מציעה כצעד ראשון, תפני למסמכים שקיבלת ושהוחלפו במהלך העסקה לרכישת הרכב, שם צריכה להיות התייחסות למקרי תקלה ברכב וכיו"ב. תחזרי אליי עם תשובה, אם רצונך בכך.
בהצלחה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.