שלום רב,
רכשתי לפני שנה וקצת מחשב נייד של dell מחנות פרטית. על הקבלה שקיבלתי רשום 3 שנים אחריות. היום לחאר שנה וקצת עקב תקלה, התקשרתי לחברת דל לבירור על תיקון. לאחר שמסרתי פרטים מזהים על המחשב - נציג השירות הסביר לי שהמחשב נרכש בארצות הברית ושהוא באחריות לשנה אחת בלבד.
ניגשתי לבעל החנות שממנו רכשתי את המחשב ושאלתי אותו לפשר העניין. הוא אומנם דואג לתיקון המחשב, אבל מה קורה עם האחריות? אם מחר הוא יסגור את החנות הרי שאין לי למי לפנות, אלא רק תיקון בתשלום. כיצד נכון להתמודד מולו כדי להשיג אחריות או לחילופין פיצוי אחר?