ולמען הסדר הטוב אביא את תגובתי בכלליות וככל שניתן במסגרת המצומצמת הזו - כעיקרון, הנך רשאית בהחלט להשיב מוצר פגום. השאלה היא האם הפגם באמת מקורו בספק; האם יש מקום לאפשר לספק לתקן את המעוות ובאילו נסיבות (כיוון שכבר נגרם לך נזק); ובעיקר היבט ההוכחה שהספק אחראי לפגם.
את יכולה להתעקש על השבת המוצר ועל השבת כספך, קחי בחשבון שנגרמו לך נזקים נוספים שגם אותם צריך להביא במסגרת המשך צעדייך. בנוסף, אל תתעלמי מטענות הספק.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.