01/05/2013 20:14
וקנין מיכל
רוצה להגיש תביעה נגד חב' פלאפון
בחודש מאי 2012 נכנסתי למרכז שירות של חב' פלאפון וביקשתי לנתק 3 קווים , לאחר הרבה וויכוחים והמתנה ארוכה ,הנציג אמר לי שנותקתי והחתים אותי על טופס שיצא מהמחשב , היות ומיהרתי לא טרחתי לקרוא את הטופס , לפני חודש נודע לי שבכלל לא נותקתי מהקווים שביקשתי, יצרתי עם חב' פלאפון קשר לברר מדוע זה קרה? נעניתי בצורה מזלזלת וכל נציג אומר משהו אחר , בסוף שלחו לי העתק של בקשת הניתוק שהיה לפני שנה כמעט , בטופס הופיעו רק שתי קווים ולא שלוש כמו שביקשתי , הם אמרו לי שיזכו אותי על שני הקווים הרשומים , ביקשתי שבאופן חריג את הזיכוי יפקידו לחשבון הבנק ולא לכרטיס האשראי , הנציגה הבטיחה לי שככה יהיה בגלל כל הצער ועגמת הנפש שהם גרמו לי , בתאריך שהיה אמור הכסף להיות מופקד , דיברתי איתם ושוב כרגיל הם מתכחשים להבטחה ואמרו שיעבירו לי את הכסף לכרטיס האשראי למרות בקשתי ולמרות ההבטחה שלהם , כשביקשתי את ההקלטה של השיחה עם הנציגה שהבטיחה לי להפקיד את הכסף בחשבון הבנק , הם סרבו , כל ההתנהלות שלם פוגעת , ואם לא הייתי מגלה שעדיין מחייבים אותי על הקווים הנ"ל עדיין היו ממשכים לגבות ממני כסף, ועל הקו השלישי שלא מופיע בטופס הניתוק הם לא מוכנים לזכות אותי בכלל למרות שהבינו שיש כאן פאשלה של נציג שלהם , אני מרגישה שגנבו אותי , זה גזל לשמו , למרות שזיכו אותי על הקווים , ההרגשה היא עדיין רעה, נשארתי עם טעם מר, אם אני לא יכולה לסמוך על חברה כמו פלאפון ? על פיצוי הם לא רוצים לדבר , ואני רוצה לתבוע אותם בתביעות קטנות , זה פשוט גזל מה שהם עשו לי , וכל נציג יש לו מדיניות משלו , האם כדאי לי להגיש את התביעה? יש לי את ההעתק של הטופס של הניתוק וכל החשבוניות מאז, וגם את זה קיבלתי מהם אחרי הרבה שיחות ומריבות. בתודה וקנין מיכל
אם בסופו של דבר זוכית בקשר לכל הקווים, או לא.
מכל מקום, ראיתי שפנית אליי ליעוץ אישי, אני אחזור אלייך מחר במהלך יום העבודה.