סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

02/05/2013 10:11 מוריה סירוב החזר כספי של מוצר פגום
שלום,
אבי רכש ב18.4.13 טלפון סלולרי, באותו יום כשהגיע הביתה הוא נכבה ונדלק לסירוגין באמצע שיחה וגם הדליק וכיבה את עצמו כשהוא לא בשימוש. למחרת אבי הלך לאותה חנות שסיפקה לו את המוצר והם טענו שזוהי בעיית תוכנה, הם שלחו למעבדה את הטלפון ולאחר מספר ימים אבי חזר לקחת את המכשיר. שוב באותו היום כשהגיע הביתה גילה שהבעיה לא נפתרה. הוא החליט ללכת שוב לחנות והפעם להחליף לדגם חדש אחר.. המוכר ניתן לו מכשיר ישן יותר ולא זיכה אותו על ההפרש.. ושוב כשראיתי את המכשיר גם התברר לי שהוא מכר לו מכשיר משומש (בפנים היו תמונות של אדם אחר, המכשיר היה שרוט מכל הכיוונים ולא הייתה אחריות מקורית אלא נכתב בכתב יד על החשבונית "אחריות לשנה"). יש לציין כי אבי לא מבין כלל בטכנולוגיה בשל היותו אדם מבוגר. כמו כן, הוא כבד ראייה וחיפש מכשיר שישרת את צרכיו (כלומר מכשיר בעל צג גדול ואותיות גדולות...) ולכן גם לא הבחין בפגם במוצר. כשראיתי את המכשיר ה"חדש" כעסתי מאוד, התאריך באותו יום היה 30/4/13 (12 ימים לאחר ביצוע העסקה). החלטתי ללכת בעצמי לחנות ולדרוש החזר כספי.. לא חשבתי שאתקל בסירוב, אך התבדיתי.
המוכר אמר שבעיית הניתוק נגרמה בשל תקלות קליטה בחברת הוט מובייל (מה שלא רלוונטי, כי המכשיר נכבה גם שלא באמצע שיחה). עוד הוא טען כי ברגע שאבי הוציא את המכשיר מהניילון הוא לא יכול לקבל החזר כספי (שוב, המוצר היה פגום מלכתחילה, איך אדם אמור לדעת אם המכשיר טוב אם לא יפתח אותו?!)
אני אפילו לא מתייחסת לעובדה שהוא ניצל את נכותו, ועבד עליו כשהחליף לו למכשיר ישן וזול יותר.. הוא גם לא זיכה אותו על ההפרש (170 שקלים) שזו חרפה בפני עצמה...
אני רק רוצה לדעת אם זה נשמע לך סביר?! הייתי רוצה לתבוע וברצוני לדעת מה עליי לעשות.

את בהחלט יכולה להתעקש על השבת כספכם. כדאי ואף מומלץ. תפני במכתב דרישה בדואר רשום. תארי את השתלשלות העניינים ודרשי את כספך חזרה. לא ילך, פני לתביעות קטנות.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.