בתאריך 09-2008 הצטרפתי לשרות גלישה לתקופה 1 שנה,במחיר מבצע.
שכחתי מהענין והמשכתי לקבל שרותבמחיר גבוה יותר ב-50%. במשך 3שנים
.
דרשתי פיצוי בגין הפרת חוק הגנת הצרכן:אי משלוח הודעה בכתב על סיום ההסכם
ואי קבלת הסכמה מהצרכן לחידושו.
נותן השרות דחה את בקשתי לפיצוי בטענה שהסכם ההתקשרות נשלח אלי במייל אוטומתית.
למיבב זכרוני לאהיה ידוע לי על תיבה כזאת, לא נתתי הסכמתי לכך, לאהשתמשתי בתיבה כזאת
ולא החתימו אותי על כל מסמך.
הם יש די בטענה זאת של משלוח הסכם, חשבוניות, והודעות לתיבת המייל שהוקצתה לי והאם על
נותנת השרות לקבל הסכמתי בכתב על הסכם ההתקשרות?