במרץ השנה הזמנתי פרגולה בחברת סולריס על סמך הדגם שהיה באולם התצוגה.שלמתי כל הסכום.כעבור כמה ימים שלחו לי במייל את ההדמייה,בקשו לאשר,אשרתי אחרי תקון.בעת הבצוע גיליתי שקונסטרוקצית הפרגולה שונה מההדמייה ומהדגם שבאולם התצוגה (הביאו שני עמודים במקום שלושה,ניסו להתקין מוטות ההצלה מעל המסגרת למרות שבדגם היו _בתוך המסגרת וכוי)עצרתי את העבודה ודרשתי הסבר..הפועלים הודו שחלה טעות בהזמנה ,הבטיחו לתקן,השאירו ארמת אלומינים במקום ועזבו. כעבור 10ימים התקשרו מהחברה,אמרו ש''זה מה שהזמנת ואם אני לא מסכים , אני יכול ללכת לאן שאני רוצה.שלחתי כמה מיילים ומכתב מעוייד ,לא ענו במשך כשלושה חדשים.רק כשפניתי לרשות להגנת הצרכן קבלנו מכתב מהעורך דין מהמייצג את החברה שטען שההדמייה זה בעצם ייהמחשה יי בלבד, אבל הציע יילפנים לשורת הדין יי ועם אני אבקש יפה,ירקיבו לי את העמוד השלישי.שלחתי מייל עם הסכמה,אבל עד היום הם לא עשו כלום .נעלצתי להרכיב על חשבוני כסוי על הקונסטרוקציה שהם הרכיבו כי לא היה שום הצלה בקיץ הלוהט.
האים יש לי סכוי טוב בפניה לבית משפט לתביעות קטנות? האם ההדמייה עם שרטוט ופרוט מילולי נחשב המחשה הלא מחייבת? האים לדגם שבאולם התצוגה אין שום משמעות?