היי רכשתי ב1.2 אוזנייות מחנות איידיגטל האוזיינות הן אוזנייות יוקרתיות שעלו כ 1290 שח רציתי לראותם לפני הרכישה מנהל החנות אמר שלא ניתן כי הן מגיעות סגורות מהמפעל.
להפתעתי שפתחתי אותן בבית אחרי כשעה אני רואה פגם קוסמטי שלא עומד בהטחה של מוצר יוקרתית
ביום ראשון חזרתי לחנות להראות להם את הפגם המוכר אמר לי שיש חוק במדינה שלא ניתן לא החזיר אוזנייות דבר שלא נראה לי הגיוני כייון שלא מצאתי שום חוק כזה ודבר כזה לא צויין בתקנון הקניה
הוא הפנה אותי לשירות לקוחות לאחר שהנושא היה בבדיקה כמעט שבוע הם החזירו לי תשובה שאין אחריות על פגם קוסמטי הסברתי להם שהמוצר הגיע פגום איני צריכה אחריות על כך הם מכרו לי מוצר פגום שלא ניתן היה לפתוח אותו לפני הרכישה והם לא יכולים לדעת מה קרה למוצר כשהוא הגיע אלי
שאלתי אותם אם הם מוודאים לפני שהם מוכרים מוצר אם הוא תקין הם אמרו לי שלא
הם לא מוכנים להחזיר לי את הכסף או להחליף את המוצר
רציתי לדעת מה ניתן לעשות