שלום,
תחילה יש לבדוק מה כן כולל הביטוח ?
עושה רושם שהביטול לא חל על כלום.
כדי להגיש תביעה יש צורך בחוות דעת מומחה כדי לתאר את התקלה.
היי, תודה.
היכן ניתן לקבל חוות דעת ממומחה ?
במקרה זה "מומחה" הוא גורם רלוונטי (טכנאי בכיר מהתחום לדוגמא) שיבחן את התקלה, יכתוב חוות דעת ויגיע ביום הדיון לבית המשפט להעיד על חוות דעתו.
לא כל כך הבנתי ?
חברת הביטוח שלחה אלי טכנאי שטוען כי התקלה נובעת מציוד קצה לא תקין.
השאלה היא האם לפי כתב השירות, הביטוח לא אמור לקחת אחריות על התקלה ?
בשיחה מול נציג החברה הוא הפנה אותי לכתב השירות וטען כי אביזרים נלווים - הכוונה לציוד קצה.
ואני חושב כי אביזרים נלווים בכתב השירות מדברים על ציוד נלווה למכשיר שלא נכללים בביטוח כגון מסילות או מגשים לתנור , מעמד לטלוויזיה. עוד פעם להבנתי.
נדמה לי שעניתי על שאלתך הראשונה. עם כל הכבוד לא ניתן לנהל כאן ייעוץ משפטי בהתכתבות.
אתה מוזמן ליצור עמי קשר טלפוני.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.