המחשב הנייד שלי, היה נמצא בתיקון 26 ימי עסקים.
לפי מה שאני יודע למעבדה יש עשרה ימים לפתור את התקלה, כפי שהבנתי מהאגודה להגנת הצרכן.
כשפניתי לאחר עשרה ימים לשאול מה קורה, לנובו טענו כי הלוח אם חסר במלאי והרכיב הוזמן. הוצע לי להחליף את המחשב לאחד אחר אך הצעה זו הותנתה בתיקון סדק שנמצא על גבי המסך (למסך יש סדק אשר לא משפיע כלל על הביצועים ועל טיב המכשיר, ותיקונו לא כלול באחריות) בעלות של 1220 ש"ח.
סירבתי להצעה.
הרכיב בסוף הגיע והתיקון התבצע. היום המחשב חזר אליי, עדיין עם אותן בעיות שציינתי מלכתחילה.
חשוב להגיד כי החלפת המסך אינה קשורה כלל לתקלה, ולא ביקשתי את תיקונו מלכתחילה.
חשוב לי גם לציין כי התקלה של המחשב (ביצועים ירודים מאוד ורעשים חזקים) קרתה באמצע תקופת המבחנים והשפיעה מאוד על אופן הלמידה.
בנוסף, המחשב נמצא באחריות.