היי, בחודש יוני קניתי מזרון זוגי. בחודש יולי קבעו איתי יום ושעה. כשהייתי אמורה לקבלו לא יכלו המובילים להגיע בשעה שנקבעה ומתי שרצו להגיע כבר לא הייתי בבית. על כן השאירו לי אותו מחוץ לדלת הבית. את המזרון אני סחבתי לבד לחדר אע״פ שהיה כבד מאוד וזאת היתה העבודה של המובילים ולא שלי. בעקבות כך שהשאירו לי את המזרון מחוץ לדלת, אף אחד לא נתן לי הסבר שאסור לי לפתוח את הניילון על מנת שאם ארצה להחזיר אותו אוכל. אחרי לילה של שינה עם כאבי גב יצרתי קשר עם העובד שמכר לי את המזרון ולמרות שבתחילה סירב להחליף לי, אחרי כמה שיחות הסכים( אציין שכל ההתנהלות הזאת לקחה בערך חודש). כשכבר הגעתי לחנות כדי לבחור מזרן חדש אותו עובד לא היה שם ככה שלא יכולתי לסגור את העניין. הוא חזר אליי טלפונית וביקש שאחתום לו בהודעה שאני מאשרת הצהרה שאני לא יכולה להחליף שוב מזרן. ( אציין שההצהרה שנכתבה ע״י העובד היתה בתאריך ה 6.11 - מה שאומר שנמסרו היה אצלי כבר 4 חודשים והיה ידוע להם שאני ישנה עליו כי אין לי מזרן אחר). אמרתי לו אני רוצה לבוא לחנות אני לא חותמת דרך הנייד. שוב הלכתי לחנות והוא לא היה. וכל פעם שיכולתי ללכת לשם אותו עובד לא היה והייתי יכולה להתנהל רק מולו. מפה לשם כל העניין נמשך עד היום היות והבן שלי בחודש ינואר היה מאושפז תקופה בבית החולים. היום הלכתי שוב לחנות והוא שוב לא היה אבל דאגתי כבר לחתום על אותה הצהרה בחנות ולא ללכת בידיים ריקות. הוא חזר אלי היום ואמר שהוא יבדוק את העניין ויש מצב שבגלל שעבר כל כך הרבה זמן הוא לא יוכל להחליף לי את המזרן. האם אני אוכל לתבוע אותם במקרה שלא ירצו להחליף לי את המזרן? הרי כבר היו כל האישורים להחליף לי אותו... מה זה משנה אם ישנתי עליו 4 חודשים או חצי שנה... כבר לא יתנו את המזרון למשהו אחר...
אשמח לקבל תשובה בהקדם
תודה מורן.