שכנעו את אמי (בת 75) לרכוש מוצר קוסמטיקה (מכשיר חשמלי) בעסקה מתמשכת על פני 36 חודשים ובסך כולל של 13000 שח (13 אלף). אמי חתמה על הפתק של אישור עסקאת כרטיס האשראי (ולא על שום מסמך נוסף) ובעל העסק גם דאג שיהיה כתוב שם שאין ביטול ולא ניתן גם להחזיר את המוצר. על הקבלה שקיבלה רשום: "מדיניות החברה: אין החזרה. החלפה עד 48 שעות. בצירוף חשבונית מקור."
בבית היא לא השתמשה במכשיר כלל ולא פתחה אפילו את הקופסה, אך חשוב לציין שכבר בעת המכירה בחנות, העובדת שם פתחה את זה ונתנה לה לנסות (ניסוי שלא צלח טוב כי המכשיר הכאיב לאמא שלי. איכשהו עדיין הצליחו לשכנע אותה לקנות את זה).
אמי שהבינה שעבדו אליה החזירה את המוצר 4 ימים אחרי. (קנתה אותו ביום חמישי והחזירה ביום שני, 4 ימים לאחר מכן. כלומר כולל שישי שבת).
בעל החנות לא רצה לקבל את זה בחזרה אבל היא התעקשה והשאירה את זה שם והלכה. האם היא זכאית לביטול עסקת האשראי? מה ניתן לעשות כדי להפסיק את התשלום של 13 אלף שח האלו? תודה רבה