התקשרתי לחברת פלאפון על מנת לשנות מסלול הנציג איתו דיברתי סגר איתי על חבילה בX מחיר כמה ימים לאחר מכן עברתי על החוזה שנשלח אליי (לא לבקשת אישור, העסקה כבר נסגרה במעמד השיחה) ראיתי שלא רשום בחוזה זיכוי מסוים שהנציג הבטיח לי. לאחר ויכוחים ממושכים עם נציגים ואחראים שהאזינו לשיחה הם הודו בטעות שעשו אך לא מוכנים לתת לי את החבילה שסגרתי איתם. השאלה שלי היא האם כאשר הנציג הציג לי את המוצר במחיר X האם לפי חוק הגנת הצרכן פלאפון מחויבים לתת לי את אותו מוצר במחיר X כפי שהובטח לי. לטענת פלאפון לא קיים כזה מוצר ולפיכך הנציג לא יכל להציע לי אותו. זוהי טענה מופרכת היות וכן קיים מוצר כזה, אמנם לא במחיר שהוצע לי אך כן קיים.