בחודש יוני שעבר טסתי לחול והקפאתי את מנוי האינטרנט שלי בחברת נטויזן. נאמר כי ההקפאה לשלושה חודשים והמנוי מופשר אוטומטית. אני חזרתי מחול ולא יצרתי קשר עם החברה לשם ניתוק וזאת בעקבות מעבר דירה.
כחודש וחצי לאחר מכן התקיימה שיחת טלפון עם אמא שלי (ולא איתי כבעל המנוי) וללא הסכמתה שודרג המנוי שלי למחיר גבוה בעשרה שקלים מהמחיר שהיה.
בשבוע שעבר קיבלתי עוד שיחת טלפון לגבי שידרוג והתבלבלתי.. לא זכרתי באיזו חברה אני מחובר וכו'. ואז עליתי על הטעות. אז גם לראשונה שמעתי כי התקיימה שיחה עם האמא שלי. טענתי כי אם השיחה הייתה מתקיימת איתי כלקוח לא הייתי נשאר מחובר כל התקופה, והייתי משלם על אותו חודש וחצי עד אותה העת. בחברה חושבים אחרת. נתייחס למקרה כאילו השיחה לא קרתה ונזכה אותך על ההפרשים- אמרו. אני אמרתי להם שמדובר בתרגיל מלוכלך של הנציגה ששוחחה עם אמא שלי ואני מבקש זיכוי מלא מאותו היום בו התקיימה השיחה. הם לא מוכנים בשום אופן. חשבתי ללכת לבית משפט עם העניין. האם אני צודק?
איציק