סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

14/05/2013 09:33 א. ש האם אני צודק
שלום רב ותודה על העזרה.

בחודש יוני שעבר טסתי לחול והקפאתי את מנוי האינטרנט שלי בחברת נטויזן. נאמר כי ההקפאה לשלושה חודשים והמנוי מופשר אוטומטית. אני חזרתי מחול ולא יצרתי קשר עם החברה לשם ניתוק וזאת בעקבות מעבר דירה.
כחודש וחצי לאחר מכן התקיימה שיחת טלפון עם אמא שלי (ולא איתי כבעל המנוי) וללא הסכמתה שודרג המנוי שלי למחיר גבוה בעשרה שקלים מהמחיר שהיה.
בשבוע שעבר קיבלתי עוד שיחת טלפון לגבי שידרוג והתבלבלתי.. לא זכרתי באיזו חברה אני מחובר וכו'. ואז עליתי על הטעות. אז גם לראשונה שמעתי כי התקיימה שיחה עם האמא שלי. טענתי כי אם השיחה הייתה מתקיימת איתי כלקוח לא הייתי נשאר מחובר כל התקופה, והייתי משלם על אותו חודש וחצי עד אותה העת. בחברה חושבים אחרת. נתייחס למקרה כאילו השיחה לא קרתה ונזכה אותך על ההפרשים- אמרו. אני אמרתי להם שמדובר בתרגיל מלוכלך של הנציגה ששוחחה עם אמא שלי ואני מבקש זיכוי מלא מאותו היום בו התקיימה השיחה. הם לא מוכנים בשום אופן. חשבתי ללכת לבית משפט עם העניין. האם אני צודק?
איציק

אסור לנותן שירות לשוחח עם מי שאינו בעל המנוי. אם אתה צריך עזרה בדרך, פנה אליי גם במייל.

בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.