עו"ד קיציקובסקי שלום,
1. העברנו הודעה מסודרת באמצעות אתר נתק בבקשה להתנתק משירותי ספק אינטרנט
2. החברה ניסתה להתקשר מספר פעמים על מנת לנסות לשמר אותנו אך סירבנו לדבר איתם.
3. היום קיבלנו מייל שבו החברה "מודה על פנייתך לשינוי חבילת הגלישה שברשותך". בהמשך המייל מצויין ש"הצטרפנו טלפונית" לחבילת "ADSL ללקוחות נתק" בעלות של 0 שח בחודש.
4. החברה צירפה את תנאי החבילה המלאים בהם כתוב בין היתר שהחברה רשאית לשנות את התנאים והמחיר מעת לעת.
5. ברור לי שמדובר בניסיון התחכמות לחוק הגנת הצרכן הקובע פיצויים לדוגמא ללא הוכחת נזק במידה והחברה ממשיכה לחייב לאחר בקשת הניתוק (החברה תטען בצדק שלא חייבה בפועל לאחר בקשת הניתוק)
שאלותיי הן
1. האם יש עילה לתביעה על כך שלא ניתקו בפועל וחמור מכך - צירפו אותי לחבילה חדשה ללא הסכמתי.
2. האם יש עילה לפיצויים לדוגמא ללא הוכחת נזק? אם כן, לפי איזה סעיף? אם לא על פי איזה סעיפים ניתן לדרוש פיצוי?