שלום,
נרכשו אוזניות אלחוטיות של סמסונג בחנות לפני מעל שבועיים. מהיום הראשונות, היתה תקלה באזניות, והתקשרתי לחנות על מנת לקבל תמיכה. הופנתי לשירות הלקוחות של סאני תקשורת (יבואן סמסונג), בטענה כי יש אחריות יצרן לשנה ושלחו אותי לסניף הקרוב להפקיד את האוזניות. בסניף נאמר לי, שעל פי המספר הסיריאלי שמוטבע במוצר, אין אחריות, ומוצר זה לא קיים במערכת. אחרי טרטורים הלוך חזור מהחנות בחזרה סמסונג, גילינו שעל הקופסא של המוצר, המספר הסיריאלי אכן קיים במערכת של סמסונג ועל מספר זה ישנה אחריות. כעת, העניין חסר לטיפול החנות, שמנסים להבין מדוע המספרים אינם תואמים.
לי בינתיים, יצא ששילמנו 497 ש"ח על אוזניות שלא פועלות ועדיין לא קיבלתי מענה שירותי לגבי המוצר, מלבד שטרטרואותי בשבועיים וחצי האחרונים בהליכות ל3 סניפים שונים, שעות של התעסקות בשיחות טלפון וכתיבת מיילים ליצרן ולחנות.
האם יש כאן עילה לתביעה ברשלנות?