שלום,
חסר לי מידע רב כדי שאוכל להשיב על שאלתך.
מה כוונתך בכך שהמלון והחדר לא נראו לך ? זו לא עילה לביטול עסקה.
תודה על מענה מהיר
1. הזמנתי חדר במלון דרך פרסום באינטרנט של חב' הוטלס - בתמונות המלון נראה נהדר במציאות חדרים קטנים שמי שסובל כמוני מקלסטרופוביה סובל , מה גם שהיה שם ריח לא נעים .
2. כבר בלובי חשדתי שמדובר בעוקץ פירסומי ולכן לפני קבלת החדר ביקשתי מפקיד הקבלה לראות את החדר והחלטתי שבאתי לנוח ולא לסבול ולכן ביקשתי לבטל העיסקה , פקיד הקבלה הסכים ואף קישר אותי לפקידת ההזמנות שביקשה שאבטל העיסקה אצל הסוכן (הוטלס)
3. ביצעתי ביטול עיסקה דרך האפליקציה וקיבלתי אישורם .
למחרת קיבלתי מייל מפקידה בשם נורית מחב' הוטלס שהמלון דורש את כספו על ביטול העיסקה ולכן הם מסרו לו את פרטי האשראי שלי וחיוייבתי במחיר העיסקה .
4. אני טוען שתנאי ביטול עיסקה אינם רלבנטיים למקרה דנן שכן ההזמנה בוצעה בו ביום והביטול היה מס' שעות לאחר מכן , הביטול קיבל את אישור הסוכן , פרטי האשראי שלי הועברו לגורם שלישי ללא אישורי וללא הסכמתי .
5. אוד לחוו"ד
שלום,
1. אז אם אני מבין נכון - למעשה אתה מבקש לבטל את העסקה בשל הטעייה כיוון שהפרסום באינטרנט שונה ממה שקיבלת בפועל. האם יש לך ראיות להוכחת טענות אלו ?
2. האם יש לך ראיות לעובדה שקיבלת אישור על ביטול העסקה ?
3. אני מבין שביטלת את העסקה מול חברת ההזמנות (הוטלס) וקיבלת אישור על כך, אך בהמשך קיבלת פנייה נוספת מחברת ההזמנות על כך שאתה בכל זאת צריך לשלם בעבור המלון.
4. כפי שאתה מבין הפרטים והראיות במקרה זה חשובים ויש צורך לבחון את המקרה בפירוט.
אציין כי מבחינת החוק (חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה) - ניתן בתנאים מסוימים (המופיעים בחוק) לבטל את העסקה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.