סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

20/08/2019 13:00 פרץ בוכריס ביטול הזמנת הארחה
שלום

הזמנתי חדר במלון בירושלים ל-31/7 ההזמנה בוצעה דרך סוכן באותו יום בשעות הבוקר , הגעתי למלון בשעות אחה"צ באותו יום , המלון והחדר לא נראו לי וביקשתי לבטל ההזמנה , פקיד הקבלה ביקש ממני לבטל ההזמנה אצל הסוכן , ביצעתי ביטול ההזמנה , למחרת הסוכן חזר בו בטענה שהמלון דורש את כספו .........האם ניתן לתבוע ביטול העיסקה והחזר הכסף ?
תודה

שלום,
חסר לי מידע רב כדי שאוכל להשיב על שאלתך.
מה כוונתך בכך שהמלון והחדר לא נראו לך ? זו לא עילה לביטול עסקה.

תודה על מענה מהיר
1. הזמנתי חדר במלון דרך פרסום באינטרנט של חב' הוטלס - בתמונות המלון נראה נהדר במציאות חדרים קטנים שמי שסובל כמוני מקלסטרופוביה סובל , מה גם שהיה שם ריח לא נעים .
2. כבר בלובי חשדתי שמדובר בעוקץ פירסומי ולכן לפני קבלת החדר ביקשתי מפקיד הקבלה לראות את החדר והחלטתי שבאתי לנוח ולא לסבול ולכן ביקשתי לבטל העיסקה , פקיד הקבלה הסכים ואף קישר אותי לפקידת ההזמנות שביקשה שאבטל העיסקה אצל הסוכן (הוטלס)
3. ביצעתי ביטול עיסקה דרך האפליקציה וקיבלתי אישורם .
למחרת קיבלתי מייל מפקידה בשם נורית מחב' הוטלס שהמלון דורש את כספו על ביטול העיסקה ולכן הם מסרו לו את פרטי האשראי שלי וחיוייבתי במחיר העיסקה .
4. אני טוען שתנאי ביטול עיסקה אינם רלבנטיים למקרה דנן שכן ההזמנה בוצעה בו ביום והביטול היה מס' שעות לאחר מכן , הביטול קיבל את אישור הסוכן , פרטי האשראי שלי הועברו לגורם שלישי ללא אישורי וללא הסכמתי .
5. אוד לחוו"ד

שלום,
1. אז אם אני מבין נכון - למעשה אתה מבקש לבטל את העסקה בשל הטעייה כיוון שהפרסום באינטרנט שונה ממה שקיבלת בפועל. האם יש לך ראיות להוכחת טענות אלו ?
2. האם יש לך ראיות לעובדה שקיבלת אישור על ביטול העסקה ?
3. אני מבין שביטלת את העסקה מול חברת ההזמנות (הוטלס) וקיבלת אישור על כך, אך בהמשך קיבלת פנייה נוספת מחברת ההזמנות על כך שאתה בכל זאת צריך לשלם בעבור המלון.
4. כפי שאתה מבין הפרטים והראיות במקרה זה חשובים ויש צורך לבחון את המקרה בפירוט.
אציין כי מבחינת החוק (חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה) - ניתן בתנאים מסוימים (המופיעים בחוק) לבטל את העסקה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.