לפני חודש בדיוק (04.08) קניתי שידה לטלויזיה ושולחן לסלון. המוכר כתב על ההזמנה: "זמן אספקה משוער: 21 יום". כמו כן כל התשלום עבור הרכוש מתבצע רק כאשר הרכוש מגיע אליי (לא שילמתי לו כלום).
בתחילת שבוע שעבר הוא אמר לי שאני אדבר איתו בהמשך השבוע לראות מה קורה ומתי ההזמנה תסופק. אחרי כמה טלפונים והתחמקויות מצידו הוא אמר לי ביום חמישי שעבר (29.08) שהרכוש יהיה אצלי ביום ראשון או שני (01.09 או 02.09). כמובן שלא הגיע כלום. התקשרתי אליו ביום שני לנייד והוא לא ענה. התקשרתי גם היום לנייד שלו והוא לא ענה.
האם אני יכול לבטל את העיסקה? כבר לא בא לי לקנות ממנו.
מה הזכויות שלי? עברו כבר 24 ימי עסקים מיום הקנייה (לא החשבתי את 9 באב וימי שישי-שבת כימי עסקים).