סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

12/09/2019 08:41 ליאור בשן איום בתביעה בעקבות פרסום ביקורת
שלום רב,
פירסמתי חוות דעת שלילית ברשת החברתית בעקבות שירות רע שאני מקבל מבעל עסק (עסק לרהיטים).
אציין שכל התוכן בטקסט שפירסמתי הוא מדוייק. בעקבות כך, קיבלתי הודעה מבעל העסק בה הוא מאיים בתביעת לשון הרע אם לא אסיר באופן מיידי את ההודעה.
אציין שהקפדתי לא להשתלח בעסק, ולהיצמד רק לעובדות ובמקומות בהם רשמתי חוות דעת הקפדתי לציין שמדובר בהרגשה שלי.
אשמח אם תוכלו להגיד לי האם אני באמת עובר על חוק לשו הרע.
הנה הפוסט שפרסמתי כלשונו (כאן ללא שם העסק):

מעשה בחנות רהיטים *****
מהם הזמנו שולחן לפינת אוכל בסוף יולי (ב-26.7 ליתר דיוק). פגשנו שם שני אחים מאוד נחמדים שהבטיחו לנו לספק את השולחן תוך 21 ימי עסקים, וכך גם נכתב על טופס ההזמנה. כמובן ששילמנו את הסכום המלא על השולחן. היינו ממש מרוצים והתרגשנו לקראת קבלת השולחן היפה והחדש, שיאפשר לנו סוף-סוף לארח חברים ומשפחה כמו שצריך.
21 ימי עסקים עברו חלפו להם ואז התחיל מסע רדיפה... שלנו אחרי החנות. בהתחלה לא ענו בכלל. אחרי שבוע בערך שניסינו להשיג אותם בשלל אמצעים, חזרו אלינו נציגות שירות לקוחות (כל פעם מישהי אחרת) והתשובה שלהן הייתה ש"לא מצליחים לתפוס את המפעל". נשמע לי קצת מוזר כי אני מניחה שאם הם היו צריכים לספק הזמנה סיטונאית, הם היו גם נוסעים למפעל פיזית אם צריך ו"תופסים אותם" בכל מחיר. אחרי שהמשכנו להתעקש, לשלוח הודעות ולהתקשר כמעט כל יום, קיבלנו תשובה שההזמנה תהיה מוכנה תוך 10 ימי עסקים בערך. בערך!!! ולהזכירכם - עברו יותר משבועיים מהתאריך שבו היינו אמורים כבר לקבל את ההזמנה. האחים הנחמדים שאותם פגשנו בחנות פשוט נעלמו, אף אחד לא טורח ליצור איתנו קשר, להתנצל או להציע פיצוי. ותכלס, אנחנו לא באמת יודעים אם אי פעם נקבל את השולחן. בקיצור - להתרחק! מאוד מבאס לקבל כזה "שירות" ולהישאר בלי שולחן ובעיקר עם תחושה שפשוט רימו אותנו.

שלום,
כל עוד כתבת דברים נכונים (דברי אמת כפי שחווית אותם) אזי אין לחנות כל עילה לתביעה כנגדך והם יכולים לאיים עד מחר.
למעשה שלהם קוראים תביעת השתקה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.