סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

12/10/2019 20:35 יואל תביעה להחלפת מקרר ופיצוי
שלום רב. רכשנו מקרר בשנת 2014 ועשיתי לו הארכת אחריות.
התלוננתי רבות על כי המקרר לא מקרר היטב ולבסוף הוחלף חלק. אבל התלוננתי שוב והתייאשתי. לפני כחודש אחי גילה שהגומיה שאמורה לאטום את דלת המקרר היא לא סגורה בחלקה ופתחתי קריאה .חזרו אלי ותיאמו הגעת טכנאי אך ביטלו בטענה שהוא בכנס. נשאלתי אם ארצה שיגיע ביום רביעי בלי גומיה או בראשון עם גומיה וביקשתי שיגיע עם גומיה. הגיע בלי וטען ששלחו אותו ככה.ביקש מייבש שיער אך החום פתח עוד יותר את הגומיה. חייגתי וביקשתי דחוף שיגיע טכנאי עם גומייה
ואמרו לי רק שבוע הבא.לאחר שאיימתי שאתלונן עליהם הנציגה אמרה שתבדוק. קיבלתי הודעה שיגיע טכנאי באותו יום אך לאחריה חייג טכנאי ואמר שזו טעות ואין את החלק.
לאחריו נקבע הגעת טכנאי והפעם היה משחק . הגיע טכנאי כביכול עם חלק מתאים אך היה רשום על החלק במפורש שהוא שייך למקרר אחר. ניסה לסדר ללא הצלחה והלך. פתחתי קריאה ראשונה 27/08/2019. אנחנו כבר 12/10/2019.
הם מורתים את העצבים ללקוחות.
אין חוק שצריך להחזיק מלאי באופן קבוע? אני רוצה לתבוע אותם גם שיתנו מקרר חדש וגם פיצוי כספי.
זה עבר כל גבול. אני ממש מתפוצץ מעצבים.

שלום,
כן בוודאי שקיים חוק.
ראה חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.