שלום רב. רכשנו מקרר בשנת 2014 ועשיתי לו הארכת אחריות.
התלוננתי רבות על כי המקרר לא מקרר היטב ולבסוף הוחלף חלק. אבל התלוננתי שוב והתייאשתי. לפני כחודש אחי גילה שהגומיה שאמורה לאטום את דלת המקרר היא לא סגורה בחלקה ופתחתי קריאה .חזרו אלי ותיאמו הגעת טכנאי אך ביטלו בטענה שהוא בכנס. נשאלתי אם ארצה שיגיע ביום רביעי בלי גומיה או בראשון עם גומיה וביקשתי שיגיע עם גומיה. הגיע בלי וטען ששלחו אותו ככה.ביקש מייבש שיער אך החום פתח עוד יותר את הגומיה. חייגתי וביקשתי דחוף שיגיע טכנאי עם גומייה
ואמרו לי רק שבוע הבא.לאחר שאיימתי שאתלונן עליהם הנציגה אמרה שתבדוק. קיבלתי הודעה שיגיע טכנאי באותו יום אך לאחריה חייג טכנאי ואמר שזו טעות ואין את החלק.
לאחריו נקבע הגעת טכנאי והפעם היה משחק . הגיע טכנאי כביכול עם חלק מתאים אך היה רשום על החלק במפורש שהוא שייך למקרר אחר. ניסה לסדר ללא הצלחה והלך. פתחתי קריאה ראשונה 27/08/2019. אנחנו כבר 12/10/2019.
הם מורתים את העצבים ללקוחות.
אין חוק שצריך להחזיק מלאי באופן קבוע? אני רוצה לתבוע אותם גם שיתנו מקרר חדש וגם פיצוי כספי.
זה עבר כל גבול. אני ממש מתפוצץ מעצבים.